vineri, 2 septembrie 2011

Nu stiu cand...

Daca ieri eram plina de viata, iata ca azi nu mai e asa ! Nu mai zambesc. nu mai rad si cad printr-e norii pe care ieri pluteam  ! Jos nu ma prinde nimeni  ! Cad in gol !
Se pare ca toamna si-a facut o aparitie grandioasa pe covorul rosu ! Nu are mila de frunze si de nori ! Ploua, deci afara e urat si daca afara e urat nici inima mea nu poate fi fericita ! Mi-a mai ramas un zambet pe care il folosesc inainte de culcare, nu vreau sa-l risipesc ! Macar unul sa mai am ☺ ! Nu pot spune ca " Live in a pink world " Nu, nu pot spune asta ! My pink worl is a DREAM ! Nu stiu cand ma trezesc la realitate, dar sper ca o so fac ! Sa ies din acea lume pentru a doua oara, in care sa ies definitiv ! Sa ma opresc sa visez dupa proprile reguli !Oare o sa reusesc ? Imi urati bafta ? Voi fi din nou cu zametul pe buze si cu inima larg deschisa, dar inchisa cand trebuie ♥ ? Nu stiu ! Nici macar nu stiu daca maine va fi din nou urat afara, nici macar ce o sa fac ! Acum  nu stiu nimic, doar mintea mea incepe sa conceapa anumite lucruri, care nu au importanta ! Acum ma duc sa-mi dau cu apa rece pe fata ! Se pare ca din nou am intrat in ace "Pink World "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu