miercuri, 31 august 2011

♥☺☻☼*▲♥

Azi nu vreau sa plang,sa fiu cu gandul in alta parte, si sa primesc sfaturi de genu "Uita-l ca  eun prost, gata nu mai plange " Nu ! Azi vreau sa incep  un nou capitol in viata mea, sa zbor peste nori, sa calatoresc in jurul lumii doar cu imaginatia, sa alerg alaturi de prietenii mei, sa ma simt bine, si sa simt in sfarsit ca am terminat !Nu mai vreau sa fiu posomorata, as vrea sa am multe baloane si sa ma inalt cu el peste munti si campii, peste insule si peste oceane ! Apoi sa-mi dau drumul si sa cad pe toti norii, pana ajung pe pamant, as vrea sa plutesc in aer, sa rad pana nu mai pot, sa am intind la soare, sa vad stelele, sau sa le  gasesc daca e in miezul zilei  :)) ! Vreau ceva nou ! Gata cu servetele folosite si cu inima rupta in bucatele mici ! Acum toate bucatelele s-au adunat si sunt gata de noi aventuri, chiar daca sunt pe mare sau pe uscat, in lumea noastra sau in imaginatia mea !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu