marți, 6 septembrie 2011

Dar...tot eu sunt !♥


Sunt mai bine, dar nu mai sunt eu ! Nu mai am zambetul de alta data, pentru ca tu nu imi mai zambesti, ochii mei sunt fara viata pentru ca nu ma mai privesti !Inima mea e pustie penreu ca tu nu mai esti in ea !
  Acestea sunt cuvintele de care am nevoie ca sa traisesc? De ce am ales calea ce-a mai grea ?De ce ploua peste mine? De ce mori odata cu prima raza de soare? De ce nu dispari, De ce existi ?De ce....?
Pe calea pe care merg eu, tu esti doar in vizita, nu imi spui nimic , nu ma privesti, de aceea, parca nu exist ! Tu ma ami cunosti ?
Totul se sbulbera odata cu noaptea ! Visul e lumea mea, sau doar lumea mea se afla in acel vis ?
   Prea multe intrebari, dar tu ai putea raspunde la toate, dar  NU vrei, nu ma cunosti  ! M-ai uitat, ai uitat, dar oarecum ai respectat dorinta mea !
  Tu locuiesti de mult timp in orasul meu (inima mea) !Cum ma simt acum, tu iti faci bagajele, dar inca nu ai plecat ! Poate,sper ca intr-o zi vei pleca   ! Si chiar daca ziua aceea va veni mai greu sau mai usor, sa stii ca in orice moment, din orice an,chiar daca pleci, poate ca te alung,...mereu te-am alungat, dar daca o sa te intorci singur si nu cu forta, sa stii ca vei avea intodeauna cel ami bun apartament din intregul oras !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu