sâmbătă, 17 septembrie 2011

Albumele...

Stau pe covor si ma uit in albume ! Cate amintiri !Momente frumoase ! Dar au trecut toate ! Sau eu nu am stiut sa le apreciez? E greu de inteles, dar iata ca eu sunt aici, in prezent, iar ele acolo !Timpul a trecut asa de usor, iar eu nu am stiut sa il apreciez ! Doar pozele imi mai aduc aminte ca acele momente au existat ! Miile de calatorii, doar o amintire de care am uitat !Prima zi de scoala,primul "te iubesc ", ..toate au trecut, iar eu am ramas in urma, pierduta printr-e ele ! Acum privesc fotografiile si imi dau seama ca viata mi-a trecut printr-e degete ! Nu am avut timp sa ma bucur de nimic !

Pentru fiecare dintr-e noi timpul trece cu o masura ! Pentru mine intr-o zi in care se intapla ceva , o ora inseamna un minut ! Iar in acea zi nu pot tine minte toate minutele ! Doar albumele imi amintesc ca au existat momente frumoase si ca poate mai pot exista ! Nimeni nu stie ce gandesc, nimeni nu stie ce simt ! Abslut nimeni nu imi poate lua amintirile, dar nici noptile in care am plans din cauza lor ! Nu ma mai pot schimba, nu pot da timpul inapoi, nu il pot face sa treaca mai incet, sa am timp sa ma bucur de toate aceste amintiri ! Nu pot face nimic in legatura cu trecutul, dar pot sa privesc inainte si sa cred ca peste cativa ani, vor fi alte albume, cu amintiri mult mai frumoase ! Albumele imi amintesc de noi, albumele imi amintesc ca ai existat ! Am invatat sa privesc prin alte colturi ale imaginei si sa-mi dau seama ca totul e pierdut !Chiar daca toate pozele cu tine nu mai exista, doar cenusa ce a mai ramas din ele,... imi pot aminti momentele frumoase care acum nu ami au importanta !
MI-ai dat 2 luni ca sa ma indragostesc, nu mi-a trebuit mia mult de 2 sutimi ! Mi-ai dat o luna sa ma schimb,pt mine a fost o ora si nu am putut ! Mi-ai dat 3 luni sa te uit, pentru mine au fost doar 3 minute si  nu am reusit ! Timpul mi-a schimbat viata , fara sa vreau, te-a alungat fara sa-mi dau seama ! Doar pozele imi amintesc ca ai existat, doar ele imi amintesc ca traiesc ! 
  Doar ele opresc timpul pentru o ora, si ma lasa sa imi amintesc, sa imi dau seama, ca timpul trece prea repede pentru mine si ca trebuie sa invat sa-l opresc....

2 comentarii: