duminică, 25 decembrie 2011

Tchau ( adio ) 2011

"Stau în pat cu un pachet de servetele în mana si cu castile în urechi. Ascult cele mai triste melodii si plîng din...din prostie. Din nou plang dupa tine."
Asta am gasit aici, pe blog la lucrari nefinalizate de pe data de 05.04.2011. A trecut ceva vreme de atunci.
Acum nu mai plang.Chiar mi-am jurat sa nu o mai fac, dar mă intristez dese ori cînd mă gandesc la amintiri.
 Am mai găsit ceva, tot de pe aceeaşi data :
"Te-am pierdut. Si ce ai vrea sa fac? As vrea sa-ti spun atîtea, dar inima nu mă lasă. Uite-mă ! Cu inima rupta si sfâșiata plec din inima ta. Asa e mai bine pentru mine, dar de ce nu ma simt la fel de bine?Te-am iubit, tu ai iubit-o pe alta. Te-am invidiat, tu te dădeai mare.Te-am disprețuit, tu m-ai urat. Te-am ingnorat, dar nu am reusit, tu erai un maiestru."
Asa usor, usor am calcat pe urmele tale si nu stiu si nici nu voi afla daca indiferenta mea te-a durut macar o data, dar nu e nimic. Ma linisteste gandul ca tu ai disparut.Nu de tot, dar din cel mai depret loc din inima mea, cu siguranta.
Acum , cand stiu cate toane ai, cum te comporti, cand esti furois, cand ti-e bine...( nu as vrea sa ştiu astea , dar... ☺ ) ajut pe altii sa intre in inima ta de gheata in care poate eu nu am patruns niciodată, ci doar imaginatia mea. Asta nu stiu, dar stiu ca vreau sa fac ceva in viata, de aceea te las linistit in lumea ta de gheat. Am invatat-o pe pielea mea ca destinu joacă dese ori feste, dar si mai bine am invatat ca esti un tânăr actor plin de talente. Excelezi la capitolul lipsa de sentimente . Si dacă vreo data te-ai întrebat cum merge viaţa mea si cum mă descurc fără tine iti transmit ca mă simt excelent si chiar am uitat de tine. Acum cînd e aproape anul nou si vom trece în 2012 pot sa spun ca nu mă mai leagă nici o amntire de tine. Le las pe toate in 2011 , deoarece stiu prea bine ca acest an nu se va mai putea intoarce nicodata inapoi Am suferit, tu nu ai meritat. 2011 a fost un an pe care nu-l voi uita niciodată , dar e aproape pe terminate si prefer sa rămînă doar o amintire pe lînga celelalte . ☻

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu