vineri, 23 decembrie 2011

De ce ? ?

De ce zboara fulgi atat de repede? Vor sa ne dea un mesaj? S-a dovedit ca da ♥
  Ies afara, iar un fulg parca imi face cu ochil, ma indeamna sa-l urmaresc. Pluteste ata de usor, dar repede, aproape ca l-am pierdut, dar l-am zarit din nou. Si-a pierdut din viteza, semn ca undeva se opreste. S-a asezat pe un geam de la un magazin care urma sa fie demolat. Pe geam se afla o inima facuta recent, dar nu am apucat sa ma apropii , ca in secunda urmatoare geamul era spart. Doar cioburile au mai ramas. Pe unul din cioburi scria Te , pe altul Iubesc . Ambele au cazut la picioarele mele, iar fulgul special staea intr-e cele doua bucati de sticla, parca vrand sa le uneasca la loc, dar nu a putut.In urmatorele secunde era doar o picatura intr-e cioburi.
   Probabil ca cele doua cioburi nu s-au mai unit niciodata, deoarece...unul este la mine, iar celalat... nu stiu. Am preferat sa-l las acolo, poate cineva il va gasi, dar se pare ca nu. Mereu trec pe acel drum sperand ca bucatia de sticla sa nu mai fie acolo, dar parca mereu ma asteapta. As luao eu, dar nu pot. Ceva nu am lasa.

Un comentariu:

  1. Unde este jumatatea cealalta? Spune-mi sa ma duc sa o iau eu.
    Care jumate ai luat-o cu tine? Sper ca cea pe care scria "Iubesc", asa ceva mereu e greu de gasit. Totzi il avem pe "Te" de cind ne nastem, dar ce greu e sa gasim jumataea potrivita.

    RăspundețiȘtergere