miercuri, 19 octombrie 2011

Toamna..

Mi-a luat mult timp sa inteleg TOAMNA ! De ce a venit,de ce ploua, de ce cad frunzele, de ce plange natura ! Intr-un final am inteles ! Cand ploua afara,picura in inima mea , cand cade o frunza... cad lacrimi pe podea !
Asta spuneam anul trecut ! Acum cand ploua afara, ma intristez putin pentru ca... ploua :)) , cand cade o frunza, imi apare un nou zambet pe fata ! De mult timp nu am mai vazut lacrimi pe podeaua din camera mea ! Si daca inainte vedeam in oglinda doar o fata trista, acum totul s-a schimbat ! Ma uit in oglinda cu.. veselie.. sunt mandra de mine, pentru fiecare pas facut printr-e frunzele cazute ! Nu imi mai este frica ca se va face inundatie pe fata mea cand ploua afara :)) sa ploaie cat vrea, eu zambesc mereu ! De ce? Nu stiu ! Poate pentru ca stiu ca dupa toamna  si iarna vine primavara !
    Acum imi place sa ma plimb printr-e frunzele adormite de ger, sa cada stropii de ploaie peste mine, sa ma plimb prin parc ! Si daca anul trecut uram toamna, uite ca acum incepe sa imi placa ! Dar nu datorita tie, ci doar datorita mie :) Daca pasarile pleaca toamna si treistetea mea pleaca cu ele, dar ele se intorc, dar lacrimile mele vor fi de acum in colo departe de mine ! ☺

2 comentarii: