joi, 13 octombrie 2011

Oare ?☺☺☺

Si nici nu stii cat e de greu ! Sa ma intorc mereu pe acelasi drum, unde doar eu ma astept !
    Oricat ai fi de departe , ceva ma linisteste ! Ne uitam la aceleasi stele , respiram acelasi aer...si mereu sper ca, in momentele in care ma gandesc la tine si tu sa te gandesti la mine , dar nu e asa !
Ma uit singura la stele , respir singura doar aerul meu ! Am uitat ! Tu nu mai esti in ... sau .. tu nu mai esti lumea mea !
Poate peste ani... o sa gaseti din greseala..-ca altfel nu stiu cum- acest mesaj ! Si poate din respect pentru mine il vei citi !
  E atat de greu ... sa iubesti fara sa nu ai nici o sansa ! Sa speri ca cineva te va astepta  la sfarsitul drumului, dar..  fara nici o sansa ! Sa zici ca gata a trecut , dar in interiorul tau sa mori de tristete  !
 E atat de tragic sa spui te iubesc unei persoane starine, pe care nu o cunosti aproape deloc !
 Mereu incerc sa zambesc, sa nu las ca lacrimile sa imi cucereasca fata, dar mereu pierd batalia !
   Am fost asa cum nu am fost niciodata, am fost distrusa ? Nu! Doar am primit o palma de la viata ! Si inca cate o sa mai primesc ! Si nu imi pasa, pentru ca stiu ca undeva, poate ma departe dar nu conteaza.. ma asteapta cineva ! ☺☺☺

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu