duminică, 29 ianuarie 2012

Destin

Se poate sa existe o viata fara suferinta?  Un nor, fara un strop de apa? Un licurici fara lumina? Se poate sa existe o inima neatinsa de dragoste? Un om fara destin?
  De multe ori cred ca sunt pe cont propriu , ca de mine a uitat toata lumea in cele mai negre momente. Poate e asa, dar cineva nu a uitat. Cineva acolo sus isi aduce aminte de mine. Nu am  noroc in gasirea fericiri. De fiecare data trec exact pe langa. De ce? Nu stiu...Dar stiu ca mereu invat mai multe si poate ca exact asta e si realizarea. Sa pot duce mai mult decat e necesar.  Poate ca nu am gasit fericirea deplina, poate ca inca astept la o coada foarte lunga, dar totusi sunt prima. Pe zi ce trece ma antrenez sa pot face fata la mai multe. ☺ Ciudat...
  Nu imi fac griji, nu am gasit inca dragostea, poate doar am gustat putin cate putin , dar asta e destinul. Fara el viata nu ar fi. S-au intamplat atat de multe de cand m-am lasat la mana lui. Cineva are grija de mine.Ma face sa plang, sa zambesc, ma face sa traiesc...Nu imi mai fac griji ca ..poate am mai pierdut o batalie.Sunt mai bine pregatita pentru urmatorea. Imi asum o parte din vina, imi iau in calcul lacrimile, pasii si ma indrept spre un alt destin. Nu stiu ce imi rezerva viitorul, dar stiu ca ce e al tau pe pus de o parte....☺

Un comentariu: